spåren försvinner i snön

vi har firat nyår nuuu! Och jag hade det jättetrevligt. Faktiskt, verkligen! 
Jag började kvällen med den fina människan jag bor med i stan
vi gjorde iordning oss och tog med oss studenttårtan upp till 
körfältet där Julia hade gjort så fint så fint.
så himla bra sällskap också.
En hund som hette dobby, 
och en massa god god mat! 
.
Sen övergick det fasta födan 
mer till den flytande
och vi flöt med tiden
och tillslut sprang jag ner till bussen
ramlade och pratade och höll
min partyhatt i handen för glatta livet. 
.
Jag hade ingen att åka vidare med men på
på bussen hittade jag en trevlig kamrat
som skulle på samma fest! 
och det var så himla fint iordninggjort
med garderobsdisco och glitter i taket
en stor utsikt över östersunds fyrverkeriutbud dessutom.
och vi dansade och min lilltå blev blå
och vi hade en bra morgon täckt av vit vinter
sådär tyst som det bara kan vara morgonen på ett nytt år.
.
det var ett bra firande som slutade idag faktiskt, 
har bland mycket fint folk också träffat på 
en liten vit häst och ett lamm
vilket kanske kan slå de flesta nyår?
kanske. 
Men tills dess får vi se till att göra det här året till det bästa! 
 
 

Kommentarer
Postat av: denice

gott nytt år maja! :)
väntar fortfarande på bilder från london ;) hihi

2013-01-04 @ 12:21:13
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0