mitt i där jag helst vill vara

och så faller man in i glömska
ignorance is bliss eller nåt
med alla människor som gör tillvaron så
himla himla bra
.
jag säger det igen att
leendet sprider sig över ansiktet
och det värmer så fint
i mitt hjärta.
aja nog med the blödiga blogginlägg!
.
SÅHÄR VARE VA
vi hade körkonsert
och sen drog vi till mig och hade förfest
vi drog till cuprum efter ett antal cider
det var fett mycket folk på dunderpatrullen
walkin into the club like whaddup har ni tunnbröd?
men efterfesterna kan vara det mest uppstyrda
så det blir banne mig uppstört. Vi var uppe till sex
såg det ljusna bland drinkar, musik, vänner, dans,
kycklingspett och kladdkaka.
jag blir bara så lycklig, bara så.
hejdå
Ronan Keating – Lovin' Each Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0