Beymannheizer

Ska precis göra iordning mig för att gå upp till skolan i spöregnet,
vi har semiotikpresentation idag!! Har analyserat en extremt hemsk nyhetsbild
som däremot är riktigt stark och har fått priser. Men aa. Inget jag skulle
föredra att starta en fredag med! Efter det ett youtubeklipp med tele2 fåret
Francis, som blir mobbad <///3 och sen får uppleva typ sin bästa dag EVER!
.
Men då typ halva skolan var bakis igår då vi skrev rapporten
gick det så otroligt himla segt, men vi klarade det. Uuuuuugh.
.
Fick mina studiohörlurar igår, Beyerdynamic DT770.
Dom är naaaajjjjjs. Och man känner hur hela klassen
vill typ skrika för att alla längtar tills man får komma in i studion
och lära sig all teknik.
men redan nästa vecka kan vi börja sända radio. ÅÅ.
Längtar.
Flera i min klass ska rekommendera mig till musikläggning.
Alltså jag är sjukt nervös. Rädd. Skräckblandad förtjusning är vad det är.
Dessutom har jag hittat ett till Maroon 5 fan i klassen.
Alla är så himla bra, vi ska hänga ikväll!
.
Det blir öl och nittiotalsfest på kåren
jaaa-aråå, schmackomdooda.
Mark & Porko – Lördagkväll ikväll (schmack om dooda)
(lyssnar också på Mayer 3446958394502 gånger om dagen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0