god only knows.

ni vet stunder då man har svårt att ta beslut
för att man är rädd för konsekvenserna. 
ni vet stunder då man har lätt för att ta beslut
för att man tro sig veta konsekvenserna,
för att andra tar besluten åt en. 
aa?
precis så. 
precis så trodde jag att jag var beredd. Men andra tog beslut åt mig,
och den orsak och verkan som fortfarande värker i hela min kropp
vägrar lämna mig. 
Precis så trodde jag att jag var stark nog, för att jag fann mig på en plats
där jag hade slutat kriga mot mig själv, och älska där jag var
och vilka jag omringade mig med. 
.
precis så sliter det i kroppen, 
att förlora allt på att tro sig veta konsekvenserna. 
.
Men vem i hela världen kunde tro att vi skulle svika varandra så.
Vem i hela världen skulle veta hur man byter liv
Vem i hela världen hade redan facit i hand
Att älska dig var det bästa,
men mest sämsta jag gjort. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Saknar dig finis!!!!!!!!!!

2014-08-09 @ 23:01:18
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se
Postat av: Anonym

<3 Saknar dig finis!!!!!!!!!!

2014-08-09 @ 23:01:20
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0