messiah

Hej! 
Idag har jag vaknat av blixten, radion, pappa och soluppgången.
Tillslut vaknade jag av mig själv och gick ner och tog en kaffe framför teven. 
.
Gick ut på berget (frösöberget dvs) 
och vandrade ett tag tills jag inte ville mer
nu har jag suttit i sängen och kollat mailen
tagit en kaffe till 
och spanat in vad internet brukar erbjuda en onsdag. 
Alltså: typ musik, vänners bloggar, bilder, musik igen och statusuppdateringar. 
.
Jag åker snart upp till Piteå igen
för att städa ur min lägenhet, 
säga upp den, lämna in min nyckel, 
lämna in mitt studiekort och 
lämna in min ansökan
om avsägning 
alltså avsluta programmet
INTE gå längre, dem tre år som va bestämt. 
.
Längtar, känns bra. 
Kommer sakna Martina och Sigrun så så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0