En dag till

Hej igen! 
igår var fint 
fast överraskande mest
jag slutade jobbet och gjorde iordning mig hemma och hjälpte mamma med maten
någonstans däremellan togs det en eller annan lur.
Sen gick jag och köpte folle. Mmmmm ÖL!!
Träffade ida och alla i parken, sånt där man lever lite längre för. 
Följde med ninnie och kompisar genom stan och det började skymma men det var okej för det var så varmt. 
fick ha på mig finklänningen!!!!
.
Efter många om och men hittar vi tillslut vännerna på stråket. 
Ni vet dom man alltid går flera steg längre för. 
Och jag vet inte, bara himla fina.
Tycker om stråket men ibland vet jag inte vad det gör med mig.
Jag vill göra bra beslut av dom rätta anledningarna. 
Men ibland blir rätt och fel lite mer som leva eller dö och karusellen fortsätter spinna och skimrar i storsjöns vatten jag förälskar mig i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0