jag ser dig prata men hör inte ett dugg

okej okej
en kompis i klassen pratade om svensk musik idag
och jag återupplever en massa toner och takter
det finns en massa fint!
får se vad krune bjuder på härnäst
med rastlöst blod.
.
jojo idag har jag jobbat på kåren
redigerat ett inslag till Das Musik
och skrivit på vår hemtenta som ska vara klar typ nuuuuu
det går bra, men det är mycket som är reflekterande
dessutom ska vi också läsa in svar på en CD skiva
 " - använd din kreativa journalistiska frihet"
får se vad som kommer hamna på den CD:n
hursomhelst är jag mer pepp på det än att skriva
.
hursomhelst är jag mer pepp på vår än vinter
hursomhelst har jag dessutom en till tenta
denna vecka
hursomhelst kommer det gå braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0