visste inte att jag ville förändras

Heej!!
idag har varit ett seg dag att starta.
Men vi hade valinformation.
och sedan hade våran redaktion möte inför sändningsdag
Idéerna bara sprudlar!!!
sjukt kul och utvecklande.
Tycker om att se hur man bygger nåt tillsammans.
.
Sen har det varit snöstorm här.
Gömmer ansiktet bakom luggen, halsduken
och luvan och hoppas det försvinner snart
Sen har jag kollat festivalkonserter på youtube.
Himmel och pannkaka vad fiiint med sol och musik hörrni.
.
Om nån vecka eller så åker jag hem till Jämtland.
(dit ska Thomas Quick flytta...................)
kommer älska varje sekund på dom gatorna.
Då kan ni ringa mig på min nya nalle
(läs: mobil)
(läs: iphone)
(läs: telefon)
:)
Bleachers – I Wanna Get Better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0